<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15018086\x26blogName\x3d.:TziNtziras:.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://tzintziras.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://tzintziras.blogspot.com/\x26vt\x3d2650322032835705837', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Tuesday, October 18, 2005

tzintziras and the movie factory...

καλησπερες σε ολους τους συνμπλογκεραδες...

θα χρησιμοποιησω για αλλη μια φορα το μεσο που εχω στη διαθεση μου για να αναρωτηθω δημοσιως σχετικα με τους τελευταιους σινεμαδες που εχω δει... Συγκεκριμενα προκειται για 2 ταινιες που εχουν διθυραμβους για παιξιμο, στησιμο, σκηνοθεσια κλπκλπ αλλα εμενα μου φανηκαν απλως αναλατες και φοιτητικες...
Ή κατι εχει παθει το γουστο μου ή κατι αλλο συμβαινει, γιατι δεν ειναι δυνατον με οποιον μιλαω να εμφανιζει αριστουργηματα και εγω να βλεπω πατατες... Και μαλιστα σε ταινιες που παρακολουθησα με πολυ ενδιαφερον και μαλιστα πηγα για συγκεκριμενους λογους σαν οπαδος των συντελεστεστων...Α, δεν σας ειπα ποιες ακομα μαλλον ε? Ε, ποιες αλλες, τον Τσαρλυ και το broken flowers...
Περιμενω λοιπον, μπας και στο αμεσο μελλον παιχτει καμμια ταινιουλα σαν κ αυτες που μολις βγεις απο το σινεμα να εισαι ευ-τυχισμενος που πηγες και εδωσες τα λεφτακια σου και το χρονο σου απο το να κανεις κατι αλλο και δεν χρηματοδοτησες απλα καποιους ανθρωπους για να γινουν μερικα φανταστικομυρια πιο πλουσιοι.. θα μου πεις καλα και οι αλλες τι ειναι; (βλ. στυλ matrix).. Νταξ το ιδιο ειναι, απλα σε αυτες ξερεις τι παιζει απο την αρχη...
Με ενοχλει παντως.. αλλοτριωση. Εγω ή αυτοι;
Και μιας και το εθιξα το θεμα... Αριστουργημα: "Η Κατσαριδα", θεατρο Νεου Κοσμου... μια πραγματικα ταλαντουχα παρασταση απο ανθρωπους που τα εκαναν ολα μονοι τους και μας αφησαν αναυδους στο τελος... κατι τετοιοες στιγμες λυπαμαι που δεν μπορω να γραψω/παιξω/σκεφτω εγω ολα αυτα τα πραγματακια, αλλα απο την αλλη ειμαι πολυ χαρουμενος που μπορεσα και βρεθηκα εκει και τουλαχιστον συμμετειχα ως θεατης...

1 Comments:

Blogger hobgoblin said...

Κάπως έτσι εγώ βγαίνω η τρελή του χωριού όταν λέω πως το Πράσινο Μίλι ήταν μούφα ακι το Πιάσε με αν μπορείς ιδανικό για να κοιμήσεις 2χρονο (όχι μηχανάκι), επειδή θα θέλει να σε ξεφορτωθεί και όχι τίποτα άλλο... ενιγουεϊς μπορεί και να 'μαι αντιδραστική, γούστα είναι, don't panic...

October 26, 2005  

Post a Comment

<< Home